بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان در جام حذفی| قرعه تکراری حذفی!

  • کد خبر: ۹۸۵۲۱
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان در جام حذفی| قرعه تکراری حذفی!
پیکان و استقلال آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد. کرونایی‌شدن تعدادی از بازیکنان استقلال نه‌تن‌ها دیدار این تیم مقابل هوادار در لیگ‌برتر را به تعویق انداخت، بلکه زمان بازی شاگردان مجیدی با پیکان در جام‌حذفی را هم عوض کرد و حالا این دو تیم امروز در ورزشگاه دستگردی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

استقلال بعد از پیروزی مقابل هوادار در بازی معوقه لیگ‌برتری‌اش، حالا در شرایطی به‌مصاف پیکان خواهد رفت که هواداران تیم فرهاد مجیدی منتظر رونمایی از صالح حردانی در این بازی هستند. بازیکنی که سرانجام به استقلال پیوست تا فرهاد مجیدی امکان همکاری با شاگرد سابقش را در تیم امید پیدا کند. پیکان و استقلال فصل گذشته هم در جام‌حذفی به‌مصاف یکدیگر رفتند. آن بازی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی برگزار شد و استقلال با نتیجه ۱ بر ۲ میزبانش را شکست داد.

مجیدی: درباره اسکوچیچ تند صحبت کردم

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره تیم‌ملی صحبت کنم. اعتراف می‌کنم که مقداری تند صحبت کردم. من سرمربی تیمم هستم و می‌خواهم از حق بازیکنانم دفاع کنم. از سرمربی تیم‌ملی تقاضا می‌کنم ناراحتی من را طور دیگری فرض کند و در عالم مربیگری حرفه‌ای می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم‌ملی دخالت کرد.

او می‌تواند هرطور دوست دارد، ترکیب تیمش را بچیند. می‌خواهم تیم استقلال برای ایشان شأن بهتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با اسکوچیچ دارم، اما می‌خواهم رفتار متقابلی با سرمربی تیم‌ملی وجود داشته باشد. موفقیت تیم‌ملی باعث خوش‌حالی مردم است و این خوش‌حالی‌ها رنگ خاصی ندارد. او ادامه داد: تیم پیکان در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داده است. ما فرصت اشتباه نداریم و باید باهوش بازی کنیم. از بازیکنانم به‌دلیل تمرینات تیم ممنون هستم. امیدوارم این بازی با موفقیت پیش برود.

مجیدی درباره عزیزبک آمانوف و وضعیت نقل‌وانتقالات تیمش گفت: ما یک بازیکن برزیلی مدنظر داشتیم، اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم. من بازیکنی دیگر را پیشنهاد کردم و امیدوارم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است و مدت‌هاست که او را می‌شناسم و امیدوارم این بازیکن بتواند خط هافبک ما را تقویت کند. سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه آیا صالح حردانی می‌تواند در این بازی برای استقلال بازی کند، گفت: باشگاه به من گفته است به بازی می‌رسد.

حسینی: وضع استقلال برای این بازی بهتر است

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش در نیم‌فصل چند بازیکنش را از دست داده است و بدون اینکه هفده روز بازی کرده باشد، به‌مصاف استقلال می‌رود. مجتبی حسینی قبل از بازی تیمش مقابل استقلال روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ما شرایط خوبی تا پیش از تعطیلات داشتیم، اما با شروع تعطیلات و رسیدن نیم‌فصل، چند بازیکنمان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکنمان را بفروشیم و چند بازیکن خواهان جدایی بودند. خواستیم در این مدت خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

او ادامه داد: نگاه ما همیشه مثبت است و خواستیم مشکلات را با خوب‌تمرین‌کردن برطرف کنیم و می‌خواهیم مقابل استقلال بازی‌ای خوب انجام دهیم. در زمان قبلی ما وضع خوبی داشتیم، اما اتفاقی بود که رخ داد. امیدوارم روز آینده دو تیم با همه توانشان بازی کنند. حسینی افزود: تیم استقلال الان یک بازی رسمی انجام داده است و بعد از تعطیلات در شرایط بهتری قرار دارد، اما ما هفده روز است که بازی نداشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->